donderdag 8 november 2012

Railfence miniquilt met stof van Petra Prins

 
 
 

 
Afgelopen zomer ben ik op verkenning gegaan bij Petra Prins in Zutphen. Ik had op internet een workshop gezien van Di Ford, maar ik durfde niet goed om me zomaar in te schrijven. Er was een tentoonstelling van alle quilts van Petra door de jaren heen en er was ook de mogelijkheid om zelf aan te slag te gaan, mits je 39 jaar of jonger was. Ik heb heerlijk zitten naaien op de machines die klaar stonden en thuis heb ik het quiltje afgemaakt. Er zitten wat kerststofjes in en daarom heb ik het met sterren en hartjes uit de losse pols doorgepit. Die zie je eigenlijk alleen aan de achterkant, die gemaakt is van een oud overhemd van Bas en die als binding doorloopt op de voorkant. Er wordt mee gespeeld door mijn kindertjes, dus ik mocht het niet weggeven van ze.

Ik heb me ter plekke ingeschreven voor de Workshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten