donderdag 28 augustus 2014

Poppenbedje unit rood

Maandag was de eerste schooldag. Er stond een houten bedje met een briefje erop. Wie maakt er beddengoed voor me? Dat kan ik nog net, dus ik heb thuis meteen stevige stof gezocht en gevonden en toen ik Martin op moest halen heb ik de maten opgenomen. In de avond kon Martin proefliggen op de matras of het wel zacht genoeg was voor de pop. Goedgekeurd, dus dichtmaken. Dinsdagochtend ging het mee naar school en hadden de poppen weer een aangekleed bed. Lekker rood, niet zo roze, in de hoop dat dan ook jongens ermee willen spelen. Martin misschien, hier thuis is hij ook aardig voor poppen en knuffelbeesten.
Verder ben ik helaas zo druk met andere dingen, zoals PGB voor Martin en de heupdisplasie van Amia, dat er ook regelmatig dingen niet lukken en daar baal ik dan van. Vera houdt nog een tas van me tegoed. Ze was vandaag jarig en ik had nu maar een paar zeepjes en de gehaakte cupcakes voor aan de tas ingepakt. Geen foto gemaakt, vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten