donderdag 28 augustus 2014

Vest voor Merle

Vorig jaar mocht mijn petekind Merle zeggen wat ik voor haar zou breien. Ze wilde een aquablauw vest van katoen, zonder veel fratsen, maar wel graag met een overslag. Dat heeft met al dat zwanger zijn en  lichamelijk ongemak lang stilgelegen, maar nu vond ik dat het voor haar verjaardag af moest zijn. Voor het feestje, wat later dan haar verjaardag door de vakantie, was het af. Gelukkig, er gingen wat nachtelijke uren inzitten omdat Amia het erg lang volhoudt 's avonds. De rand heb ik, voor vormbehoud, gehaakt en dat ging relatief vlot.
Als grapje heb ik er een muisje bij gehaakt, met een sliertjesstaart. Ze was er best blij mee, maar ik heb het op Irene en Simon gepast en nu valt hij wel erg groot. Ze zal er een beetje in moeten groeien...
Nu mag ik weer verder met sokken voor mijn veel te hard groeiende koters, maat 36, 33 en 27 op het moment!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten