zondag 23 februari 2014

Although my house...

Donderdag heb ik de top van mijn mama's tafelkleed in elkaar gezet. Het ging allemaal heel voorspoedig totdat ik hem trots ophing voor een foto. Ik zag het niet eens zelf, te lang te dicht erop gezeten, maar Simon spotte het wel. Is dat het grapje mama? De boekenplank op zijn kop is wel een echte puinhoop. En bedankt, jongen, nee dat moet ik uithalen en er omgekeerd weer inzetten. Dat heb ik toen 's avonds meteen maar gedaan. Daarna heb ik nog geen foto gemaakt. Misschien lukt dat vandaag, de zo'n schijnt stralend.
Straks komt mama en dan mag ze zeggen of ze alleen een achterkant of ook nog een tussenlaagje wil, dan kan het gedubbeld worden. Vrijdag heb ik de ster gedubbeld met rijggaren. Er zaten al veiligheidsspelden in, maar dat werkt niet lekker met een ring. Ik had bij de H.E.M.A. een rond naald gekocht en dat werkt als een tierelier, heel snel. Ik had niet gedacht dat ik met mijn dikke buik zoiets nog zou kunnen, maar zittend aan tafel ging het prima. Weer wat van het lijstje af.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten